31 d’agost 2009

Tram final al Japo

No se per que m'hi trobo tan be, sempre que vinc a aquest pais. Segurament, perque se que nomes hi estic de visita. 

Deixo enrera les eleccions (mes inconvenients avui que ni comentare) i preparo un parell de temes mes abans de marxar. Un d'ells el vaig grabar, en part, ahir. El de com es preparen pel proper "gran terratremol". Mireu-lo, perque val la pena. I ho dic, sobretot, per la imatge. Espectacular. I si no l'heu vist, ja el penjarem aqui.

Us deixo un video disponible i un altre a la web de TV3:



3 comentaris:

kweilan ha dit...

Hola!
Felicitats per les cròniques que has fet de les el.leccions al Japó que he anat seguint com espectadora de tv3. Ara, mitjançant el ferran de In varietate... m'he assabentat del teu bloc que aniré seguint.

Llon ha dit...

El "Tokiu" final, d'allonses... no t'ha quedat una mica rude? No sé, es que a mi m'agrada rebre, però també m'agrada donar, i noto que em falta alguna cosa, algún líder.
- Què vols, un jitler? A mi m'encanten els leprosos.

Jjjjj!

Landayo ha dit...

Eii,
Ja els havia vist pel TN i sincerament la qualitat de la imatge ha millorat molt,Sembla que ja domines la màquina!! ;-)