07 de juny 2010

El pitjor dia per trobar-me a Wang Fei


Em va costar treure-me-la del cap despres de veure Chungking Express i la seva veu d'angel sempre ha fet mes passables les sessions obligades de karaoke. Wang Fei (Faye Wong, versio occidental mes habitual a Hong Kong) es de les poques famoses que realment em feia il.lusio coneixer o trobar. Venia de correr, suat, bambes gastades. M'he assegut a la terrassa d'aquell bar de la zona dilpomatica mentre parlava per telefon i alla era ella, amb tres persones mes. Poc despres han entrat a dins i nomes l'he tornada a veure d'una ullada rapida quan he entrat a pagar, per comprovar que si, que no m'equivocava. I he pensat "be, ja venen a aquesta mena de llocs perque son discrets, nomes falta que un estanger tot suat la vingui a saludar". La derrota emocional m'hagues passat una factura massa costosa. I aixi acabat la meva breu i malaguanyada trobada amb la reina del pop xinesa.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

M'encanta la Wang Fei!, tant que la tinc com a to de trucada al meu moblil. L'any 2002 vam venir a la Xina a buscar a la nostra primera filla, en una botiga de música vam demanar que ens aconsellessin alguna cosa, i ens vam comprar un doble CD d'ella. La veritat és que no em canso d'escoltar-la.

Unknown ha dit...

Sergi ...