28 de novembre 2008

Històries d'ayi

Per insistència del meu germà, publico aquesta anècdota... 

La germana de la meva ayi estava tota esbalotada... El seu fill de 15 anys havia fugit i feia una setmana que no el trobaven. Ahir li vaig preguntar com estava el tema.

-Ja l'hem trobat. 
-I on era?
-El va trobar la policia en una perruqueria. Havia agafat una feina per uns 30 euros al mes, després d'intentar reunir uns milers de yuans entre amics i familiars abans de fugir esporgueït.

La fugida va ser perquè uns companys de l'escola els estaven extorsionant, a ell i altres alumnes. Aquests treballaven per uns aprenents de mafiosos d'una vintena d'anys, que alhora també els extorsionaven. La policia ho està investigant.

3 comentaris:

Teresa ha dit...

No sé fins a quin punt devien ser de perillosos aquests aprenents de mafiosos però que el noi no digués res ni a la seva mare...devia estar molt espantat. Per cert què és una "ayi"?

Sergi Vicente ha dit...

Ha, ha, tens raó Teresa, no he dit què és una ayi. Ayi literalment vol dir "tieta", però s'aplica per adreçar-se a les dones de l'edat de la teva mare, o a ciutat, s'entén també com a minyona, o dona de fer feines. Com la majoria d'estrangers, jo en tinc una.

Teresa ha dit...

Ahhhh vale jo em pensava que era una mena de padrina o alguna cosa així jeje.