28 d’agost 2009

La transicio al 16:9

TEXT SENSE ACCENTS

Tempesta de criteris a la Redaccio sobre els problemes d'ahir, els formats d'enviament (h.264 o mpeg2?), i bronca per no haver informat prou sobre el meu canvi de material. Espero que ningu llegeixi el blog i em foti bronca per fer-ho aqui i no en pla oficial als responsables de Produccio i Realitzacio. En fi, ho vaig comentar, pero em vaig saltar interlocutors importants i d'aqui la bronca. I jo que nomes voldria fer periodisme...

Una companya de Realitzacio em comenta que, durant aquests mesos de transicio de 16:9 a 4:3 (estem parlant de les proporcions de la pantalla: si la de sempre, o l'estirada, com les del cinema i les noves pantalles planes), com que hi ha molt material d'arxiu en 4:3, fins que no es normalitzin criteris, sortiran coses com les d'ahir. Es a dir, que hi haura croniques que barrejaran els dos formats i que, per tant, no es la xapussa que comentava ahir, sino una consequencia de moment inevtable en el proces d'adaptacio.

Per cert, avui he enviat amb temps, pero fa uns minuts m'han trucat d'Internacional, que els audios havien entrat barrejats. He enviat versio corregida, aviam que. Aquesta nit somiare amb botons de tots colors.

2 comentaris:

Llon ha dit...

Els entrepans els vol amb pa de sègol?

Sergi Vicente ha dit...

Si, i embolicats amb paper de plata pero amb un tovallo de paper a dins, per l'oli.