03 d’abril 2009

30 Minuts sobre la crisi a la Xina

Amb el Josep Maria Domènech i el Quico Concellón, dos companys del 30 minuts, estem preparant un reportatge sobre la crisi a la Xina (títol provisional: Esvair la crisi). Algunes fotos d'aquests dies a Shanghai, Zhejiang i Anhui.

Xofer somia en canviar de feina.

Josep Maria Domènech entre barracons.


Cara de gos després d'un dia llarg.

Placa d'un policia d'Anhui.

-Podria veure el seu carnet de premsa?
-Si em deixa veure la seva placa primer... 

El bòfia comença a fer fotos del carnet de premsa i jo li demano que me la torni a ensenyar per fer-ne una jo, de la seva placa. 

-Passaport?

Li dono el passaport. Ell i un altre amb cara de pocs amics se'l miren una estona, fan fotos de les pàgines dels visats, i busquen no sé ben bé què.

-Vinga, ja l'heu vist prou. Que vol, fer una foto del visat a Corea del Nord, també? Em miren sorpresos i s'afanyen com algú a qui se li acaba el temps i està impacient per trobar alguna cosa important, mentre els prenc el passaport de les mans. 

Al cap d'una estona, una empresària catalana que havíem entrevistat dies abans em truca.

-Què has fet? M'han trucat peguntant si eres un espia. 

Al·lucino?

-No, però si paguen bé...

10 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

T'has equivocat amb el títol del teu blog; el correcte és Sergi Vicente 007 ;-)

Bon cap de setmana.

Sergi Vicente ha dit...

Ha ha, 0013 més aviat.

MC ha dit...

ostres, a Malgrat passen coses molt semblants... ja en parlarem un dia Sergi.

Sergi Vicente ha dit...

Quan vulguis, Malgrat.

Laia Martínez ha dit...

ostres, això de Sergi 007 kedaria molt bé! jejeje felicitats per la feina que feu, i ànims per seguir endavant en moments durs, que em puc imaginar que n'hi ha, però sense vosaltres... molta informació necessària es quedaria pel cami!!! tu ves informant que nosaltres et llegim, com a minim jo!

:) Fins la propera

Sergi Vicente ha dit...

Sí, home, només em faltava això, doneu-li arguments a la bòfia perquè m'investigui, ha ha Salutacions, Laia.

Carlos ha dit...

Hola Sergi, és el primer cop que escric, però no la primera vegada que segueixo les teves noticies, el que passa és que mai m'he atrevit a escriure't. Res, que volia dir-te que sense ser 007 la teva feina és admirable i t'encoratjo per continuar així. Espero seguir llegin-te. Salutacions i una abraçada des de Barcelona.

Sergi Vicente ha dit...

Carlos,
Jo a vegades em veig com un disco ratllat, però en fi, gràcies pel teu comentari. Seguiré escrivint.
S.

Carlos ha dit...

...que disco ratllat ni que 8/4??? hehehe.....a més, encara que fossis un "disco" ratllat, que no ho ets pas, et seguiriem....val molt la teva feina i axiò s'ha de reconèixer, no creus?.....

Alex Corea ha dit...

Com son els polis xinos, despres diuen de nosaltres a Corea del Nord.. hahaha :-)
Dues vegades m'han robat descaradament a Beijing i vaig agafar els lladres, les dues he perdut 3 hores a Comisaria per res. Avui he comprat els meus rotllets vegetarians al folk street de Wangfujing (10 yuens) i he anat al KFC del devant per demanar un aigua i dinar assegut, he deixat el menjar sobre la taula per apropar-me a la caixa ...nomes 10 segons.... i un pocasolta ja els agafava per menjarsel's. Amb un sprint li he tret de les mans mentres tothom em mirava sorpres amb la meva auto-accio policial (com sempre que pujo la veu en public per dir 'You are a thief! what a thick face') -Ets un lladre! Quina barra que tens!-.
Despres he vist que al KFC n'hi ha gent -jove- que pretenen ser clients pero en veritat fan recerca per les taules i la brossa per menjar les deixalles de la gent.
Pero no podem alimentar a tots els pobres. Xina necesita una nova revol.lucio.
I no dono mes la tabarra perque aquest post originalment era per dir-te que no et trobo per telf. Si us plau llegeix el teu e-mail perque estem a l'hotel de sempre amb Afers Exteriors.

Fins aviat,